Dziwny Dziwnów jest to młodzieżowy portal o Dziwnowie.

czwartek, 10 kwietnia 2014

Talenty w naszej szkole

Kolejnym uczniem naszej szkoły rozwijający swoje pasje muzyczne, z którym przeprowadziłam wywiad jest uczeń klasy I gimnazjum Adam Kempa.

Arleta: Na jakich instrumentach grasz?
Adam: Gram na perkusji i gitarze. Na jednym i drugim instrumencie gram mniej więcej tyle samo czasu. Jednak wcześniej zacząłem grać na gitarze. Potem jednak z biegiem czasu przerzuciłem się na perkusję i granie na gitarze wtedy odstawiłem. Ostatnio nie mam możliwości niestety grać na perkusji więc rozwijam pasje na gitarze.
Arleta: Od kiedy rozwijasz swoje pasje muzyczne?
Adam: Gram już od jakiś 3-4 lat. Przez cały ten okres szkoliłem się w grze na gitarze i perkusji. Ostatnio jednak przestałem uczęszczać na lekcje muzyczne, gdyż nie miałem już tyle czasu wolnego ile było w szkole podstawowej. Myślę jednak o ponownym uczeniu się grać. Nie będę jednak chodził na lekcje muzyczne, lecz raczej sam kontynuował przygodę z muzyką.
Arleta:Czy uczęszczasz na jakieś castingi?
Adam:Nie, raczej nie. Może kiedyś, ale to daleka przyszłość. Teraz starczy mi samotne granie. Gdy uczęszczałem do Miejskiego Ośrodka Sportu I Rekreacji w Kamieniu Pomorskim grałem na koncertach. I chodź graliśmy z zespołem całkiem nieźle, to ludzie oceniali nas niezbyt dobrze. Oczywiście nie wszyscy. Zanim więc nie osiągnę jakiegoś przyzwoitego poziomu, nie mam chęci jeździć na castingi ani brać udziału w koncertach.
Arleta:Wiążesz ze swoją pasją przyszłość?
Adam:Myślę że to są raczej marzenia niż realia. Nie zajmuje się muzyką żeby mieć potem źródło dochodu. Gram i rozwijam swoje umiejętności muzyczne dla własnej przyjemności i mam z tego satysfakcje. Starcza mi to. Na przyszłość planuje znaleźć sobie jakąś normalną pracę. Z resztą jak chyba każdy. Grać będę myślę że całe życie ale nie uczynię z mojej pasji pracy.
Arleta: Jaką muzykę grasz?
Adam:Gram w większości rocka. Wynika to z tego że uczyłem się na początku utworów rockowych. Niestety z utworów rockowych które znałem pamiętam niewiele. Na perkusji z kolei mogę dawać bit do każdego stylu muzycznego.
Arleta:Co daje Ci muzyka?
Adam:Muzyka daje mi poczucie swobody. Każdy utwór który gram w danym momencie odzwierciedla moje uczucia i stan w jakim się znajduję. Są dni w których gram smutne utwory, a są też takie kiedy gram i czasami nawet podśpiewuje moje ulubione kawałki. Poprzez muzykę pokazuje siebie i jest ona stałym elementem mojego życia. 

Cieszę się, że jest taka osoba w naszej szkole. Liczę,że Adam nie przestanie grać i w przyszłości będzie mógł się realizować. 
Arleta Brzezińska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz